Kızlar merhaba,
Hamileliğimde 17 kilo aldım. Doğum sonrası hamilelik kilolarım çok hızlı gitti. Bebeğim 8 ay 24 günlük ve ben bu sürede 21 kilo verdim. İstemsiz olarak vermeye de devam ediyorum. Bebeğim memeye çok düşkün. Ben daha fazla kilo kaybetmek istemiyorum. İştahım da fena değil. Emzirme döneminde ne yapmalı kilo kaybını önlemek için fikirleriniz nedir?