9 aylık kızım var karnını iyi doyuruyorum asla aç değil,oda ısısı çok iyi kıyafetlerden bunalması imkansız şartlar gayet iyi ama yine 15 kez uyanır sabaha kadar sanırım bazı bebekler bunu alışkanlık haline getiriyor bir süre sonra ben en azından öyle yorumladım