Egenin_pamugu ellerinize sağlık. Benim oğlan 17 aylık. Aşırı hareketlendik. Ben onu zaptedemiyorum. Yemek ve temizlik benim için çıldırma olabiliyor. Eşim evdeyken direk ona veriyorum oğlanı. İş yapacaksam iş yapıyorum, yemek yapacaksam birkaç çeşit yapıyorum. Başka türlü olmuyor asla. Mümkün değil oğlan durmuyor. Oyalamak adına ne yapıyorsam durmuyor yani. Onu oyalamak İçin ekstra biri yanında şart ki bende ona göre işimi yapabileyim. Bebek hareketlenmediği sürece herşeyi yapabiliyorsunuz. Temizlik yemek herşey. Ben öyle yapardım. Koyardım pusetine. Temizlik yaptıkça orda oda onu da götürürdüm. Yemek yapacaksam tezgahta dururdu. Kolaydı yani ama hareketlenip yürümeye başlayınca ki benim ki koşmuyor bildiğiniz depar atıyor koltuk tepelerinde geçiyor. Çok zor oluyor. Özendim valla bu yemeklere. Bende dilan Polat makarnası, domates çorbası, taze fasülye yaptım. Tatlı olarakta sütlaç yaptım. Yanına 1 haftalık yoğurdumu mayaladım. Şükür hallettim bunları. Eşime emanet etmesem çocuğu mümkün değil hanı. Ki babası yanında olmasına rağmen durmuyor. Eşimde sıkılıyor. Kaç kere çocuğu alıp mutfağa yanıma geliyorlar. Ben kaç kere sinir krizi geçirip onları yanımdan kovuyorum. Haddi hesabı yok. Mutfak zaten küçük. Çocuğu getiriyor yanıma. Bende yemek yapıyorum yani. Keyif yapmıyorum sonuçta. Zaten oğlanın mutfağı dağıtması, dökmesi saniyeler…. Haftasonu bile kaos şeklinde geçiyor. Neyse ki spora başladım. Gidip kafamı dağıtıyorum. İnanmazsınız spor yapınca dinleniyorum bildiğiniz. Tavsiye ederim….