Cuma günü yatış yapıldı 18 degerle . Dun 14 de dustu 35 günlük bebeğim. Ben bugün çıkarız diyordum ama doktor pazartesi tekrar kan alalım ben göreyim öyle çıkış olsun diyor . Tahmini bugün 11 10 lara düşmüştür. Ama yarın eşim yok ve evde 1 çocuğum daha var eşim bakıyordu. İmza atıp çıksam salı bakilsa nasıl olur acaba