Ben nerde ne yapiyorum nasil davranmam gerekiyor yetemiyormuyum diye dusunmekten delirecegim herseye itiraz etmeler normal olmayan seylere yarim st 1 st aglamalar hic birseyi kabul etmemeler yemek yememe yedigini saatlerce agzinda tutma artik bir sure sonra sinirleniyorum bende yiprandim oda yiprandi herseyi kendi yapmak istiyor hergun disarida olmak istiyor haftanin 2 gunu isademe goturuyorum etkinlige 2 gunu de oyun gruplarina dhaa ne yapmaliyym
bilmiyorum