Aysimdundar diş çıkarma döneminden olabilir iştahsızlık ama 4. Ayda inanılmaz bir atak dönemi var ondan kaynaklı da olabilir bu durum emmek istememesi. Bebeğinizle inatlaşmadan sık sık teklif edin memeyi farklı pozisyonlarda emzirmeyi deneyin boynunuza onun dikkatini çeken bir şey takabilirsiniz emzirme kolyesi gibi. Ters emzirme ayakta emzirme uzanarak emzirme gibi gibi yöntemler deneyebilirsiniz atak döneminden de kaynaklanabilir dediğim gibi