Arkadaşlar bebegim 20 gün kuvezde kaldığı için biberona alıştı. Onu şimdilerde emmeye alıştırmaya çalışıyorum ama emse de uykuya geçmekte zorlanıyor biberon olmadan. Önce emzirsem uyuturken biberon versem yanlış mi yapmiş olurum? Nasıl geçirebilirim bu sureci?