Kızım 7 aylık olmak üzere ama son 1 haftadır aşırı sinirli çok bağırıyor hiç sakin halı yok. Dünden beri de bı hutsuzluk herşeye ağlama var ne oluyor anlamış değilim. AtAk olabilir mi diş çıkarmadı o mu acaba geceleri hep emmek için uyanıyor memede durmak istiyor. Ne oluyor böyle ne zaman geçer