Kızlar günaydın bebeğim sürekli meme reddi yapıyor çok zor tutuyor bazen tutmuyor 17 günlük sizce sebebi nedir yada öneriniz nedir ? Birde gaz problemi yaşıyor oğlum kendini çok sıkıyor doktor gaz damlası verdi ama yeteri kadar gaz çıkaramıyor çok huysuz uyutuyorum kendini sıkarak uyandırıyor öneriniz var mı?