eda_elvan94 Kızlar kizim 15 aylik maalesef iştahı hiç yok tv ile olunca yer ama açmayinca yemiyor ben açmıyorum bu yüzden hep aç kalıyor mama vermem istemiyorum artık kullanıp kesinlikle iştahını açtı dediğiniz en iyi surup hangisidir?
Damlanurrr eda_elvan94 cevremde tanıdığım insanlar var bu şekilde surup macunu tarzı şeyler kullanıp bebeğinin istaha gelmesini bekleyen ve hepsi de hiç birinin çare olmadığını ise yaramadığını söylüyor bir çocukta iştah varsa vardır yoksa yok siz elinizden geleni yapın saglikliysa gerisi boş
livanurvealpinannesi61 eda_elvan94 ben 2 yıldır babybomb kullanıyorum memnunum iştahsızlık kabızlık demir eksikliğine çok iyi.
livanurvealpinannesi61 Damlanurrr her ürün her çocuğa etki etmez düzenli kullanmak da önemli Zühre ana Kids macun kullanan herkes çocuğumun iştahı düzeldi diyor ama bize etki etmedi ben babybomb kullanıyorum memnunum kullanan herkes çok memnun iştahsızlığa çok faydası oldu kızım hem yemek yiyor hem de kilo aldı.
Babyalpymeetoo Yeme şeklini düzenini ortamını değiştirmeyi deneseniz bir de? Mesela her zaman mutfaktaysa balkona çıkarın sesli kitaplar var onlarla oyalamaya çalışın farklılıklar belki ilgisini çeker bilemedim şimdi