Nolur bi akıl verin ya doktor diştendir diyip iştah şurubu veriyor ilaç kullanmak istemiyorum daha önce o şurubu kullanmıştık fakat faydası olmadı 1 yaşına 15 gün kaldı memeden başka bisey yemiyor denemediğim yöntem kalmadı maymun oluyorum resmen yesin diye her gün farklı çeşit sunuyorum ma yok sadece salatalık armut eline veriyorum yiyor ne yapmam lazım nasıl yetirebilirim lütfen fikri olan yazabilir mi