Merhaba spraıl taktırıp memnun olan var mı ? Bır ay olmadı henüz bende taktırdım takıldıktan sonra 3 4 gün sonra yıkandım ılk bır hafta ıyıydı sonra az az leke şeklınde kan gelmeye başladı 15 gun boyunca su anda da adet şeklıne dönüştü . Her ay böyle mı oluyor acaba hıc temız kalamadım bır hafta anca kaldım ılerkı aylar da da böyle mı oluyor ?