Doktorum vermek zorunda kaldı bebeğim 19 aylık memeyi kesemiyorum çok denedim ama olmadı bir de hasta zaten.ilactam 4 saat sonra emzır dedi .fakat sağıp at demedi sağıp atmam mı lazm .pompaya hiç gelmiyor göğüslerim aşırı yumuşak napıcam yardım eder mısınız .memeyi kademeli kesmek istiyorum yavaş yavaş oda çok zorlanmadan .en azmdm bu süreçte emzırme de azalmış olur fakat bir anda kesemem.sağımla da süt gelmiyor ne yapmalym