Kızlar işimden dolayı ocak ayında kızıma kayınvalidem ve görüncem bakıcak sabahları. Sabahtab akşama kadar onlarda olucak daha 4 aylık şuanda bile insanların kucağında aç değilse uykusu yoksa durus huzursuzlanmaz beni aramaz. Bu durum beni korkutuyor çalışmaya başlayınca bebeğim benden uzaklaşır mı anne bebek bağımız azalır mı? Çalışmasan bebeğe baksan demeyin İstanbulda yaşıyoruz ev kira tek maaşla geçinebilme ihitmalimiz yok. Çalışan anneler bu durumda bebeğinizle iletişiminizde sıkıntı oldu mu ?