Bebeğim 14 aylık, sütüm dört aylıkken kesildi mamayla devam ettim. Bebeğim ek gidayı çok sevdi. Mamayı azalttım. Sabah kahvaltı yaptırıyorum, öğlen çorba veriyorum, akşama yemek, yatarken ve gece bir kez uyanınca da mama veriyorum. Ama ara öğünlerde verdiğim meyve, yoğurt falan çok tok tutmuyor. Sizce aralara mama da eklemeli miyim?