Benim bebeğiminde alnında var 2 aylık olduk prematüre olduğumuz için 1 ay erken doğduk yüzündede tüyler vardı dökülmedi ama sapsarı oldu o tüyler ama aklındakiler siyah sanki yavaştan sararmaya başlıyor, kaşlarıda sapsarı neredeyse hiç kaş yok ama saçları baya siyah anlayamadım görsel ekledim zaten 🤷🏼♀️ birde normal mi acaba ya dökülmeyip sararması tüylerin
