Kızlar merhaba bebegim 2 ay 7 gunluk 1 aydır meme ve mama kullanıyoruz sütümde artma oldu biraz mama yi kesmek istiyorum ama bu sefer de sürekli emiyor 3 saat emdiği oluyor ama gerçekten emiyor mu boş mu cekiyor bilmiyorum emerken sorun yok ama çıkarınca 3 saat bile geçse hemen ağlıyor sagip bakayim dedim 10 cc geldi acaba hepsini içti mi onuda bilmiyorum nasıl anlarım doyduğunu Yutkunuyor ama ilk baş dk sesli Yutkunuyor ac diye mi ağlıyor memeden cikinca emzik mi yapri beni diye ağlıyor ayırt edemiyroun karisik oldu biraz ama yardımcı olur musunuz