Bedis- mihracaf 5 aydır onu kullanıyorum herhangi bi sıkıntı yaşamadım ama bu ay aptamile geçmeyi düşünüyorum. Biraz daha tasarruflu oluyor aptAmil çünkü ama güzel mama bi sorun yaşamadım ben 😇
Seri42 Ben 3 ay kullandım çok güzel bı Mama icerigide çok temiz ilk ay Aptamil kullandım çok gaz yaptı sinra bu mamaya gecis yaptm hiç gaz yapmadı bebegime.biraz fiyatı yüksek ama ben anne sütü de verdiğim için az kullaniyodum.simdide tamamen bıraktık ztn
ysmnp Bebek070 kilo alımı nasıl peki bende o mamaya başladım bugün bebelac gold yiyordu kilo alımı güzeldi bu mamada nasıl
Zehraclk41 Bebek070 merhaba ben de bebeğime golden goat kullanıyorum 5 aylık ama 90-120 ml ancak içiyor 3 saatte bir genel kilo boy normal ama günlük aldığı mama miktarı çok az acaba mama kaynaklı olabilir mi sizin bebeğiniz ortalama ne kadar içiyordu bilgi verebilir misiniz
mihracaf hkkt18 kızım emmedigi için dediğiniz gibi anne üstüne yakınmış öneri üzerine aldık umarım yan etki yapmaz
tpbm1710 mihracaf merhaba, benim bebeğimi de çok gazlı bir bebek acaba sizde ise yaradı mı memnunmusunuz
mihracaf ysmnp bizde bebelac gol kullanıyorduk ama kabizlik sorunu çok oluyordu 2 haftadır golden goat deniyoruz iyi geldi gözlemliyorum yan etkisi olmadı
Rchllc 4 aydır kullanıyorum Kusma yapıyor ama çok dengesiz bi kussa bir kusmuyo iyi bir mama içeriğinden dolayı Bebeğim 2500 doğdu Şuan 6100 4 aylık :)
mihracaf Rchllc biz 2 ay 15 günlük oldum 2 haftadır kullanıyoruz bebelac Gold kullanınca kilo alımı çok yavaştı şu an 5300 olmus arada kusma oldu bizdedir ama içtiği mamanın fazlasını çıkarıyor sadece
mihracaf tpbm1710 evet golden goata ve philips aventin antikolik biberonuna geçtiğimiz günden beridir kurtulduk geceleri yatmayan bebeğim artık yatıyor rahatladı yavrum
Zehraclk41 Bedis- merhaba ben de golden goat kullanıyorum kızım 5 aylık kaç saat arayla kaç ml içiyor ortalama paylaşabilir misiniz
Bedis- mihracaf Aydan sonra gaz sorunları ortadan kalkıyor aslında o bakımdan kullanıma geçmeyi düşünüyorum
Bedis- Zehraclk41 Genelde 120 ve 150 cc arası yapıyorum benim oğlan biraz çok içiyor en fazla 2 saat arayla 150 cc 2 saat arası buluyor bazen 120cc içtiğin de 1 buçuk saat sonra acıkıyor. Yani genele bakarsak en fazla 2 saat