Merhaba kizlar 1 ay 20 gün oldu doğum yapalı. İlk cocuğum. Daha yeni leke oldu sanırım adet olucam belimde de ağrı var. Korunmak için sipiral taktırmak istiyorum fakat nerede takiliyo bilmiyorum sağlık ocağındamı normal kadın doğum doktorumu takıyo taktiranlar bilgi verebilir mi? Şimdiden çok sağolun ❤️