Merhabalar bebeğim şuan 10 aylık ve yaklaşık 1 haftaya yakındır hiç bir besin almak yemek istemiyor formül mama içmek istiyor sadece dişleri çıktı hasta değil kabız değil ishal de değil yani bu durum nedir ne yapmam lazım bu konu da fikirlerinize ihtiyacım var <