Tombikdonerartikcokpahali Hangi bölüme gitmeliyim kızlar. Ara ara mide bulantım oluyor 1 haftadır. Kusma vs yok Hamile değilim.
mobesebesir Tombikdonerartikcokpahali usutmus olabilirmisin sabahtan beri bende öyleyim bide gaz sancısı eklendi
Tombikdonerartikcokpahali sedasayan1111 heheh🥺 rabbim olmayana versin eminim canım ya adetliyken de bulaniyordu😅
sedasayan1111 Tombikdonerartikcokpahali benim de öyleydi ama üniversite de çıktı gittim doktora adet migreni dedi adet olunca koku geliyor yemek yapamam yiyemiyorum midem bulanıyor tansiyonum düşüyor başım çatlıyor resmen ölüm gibi bir şey ama ölen yok 😅
Tombikdonerartikcokpahali sedasayan1111 ya geçmiş olsun 😅 ilk defa duydum. Açıkçası bende sadece adet dönemi başlamadı ara ara oluyor sebepsiz yere sanırım bir değer düşüklüğü olabilir. Bakalım her ne ise geleceği varsa göreceği de var 🤣
Tombikdonerartikcokpahali hnnl ay salgın mi var acaba ne bileyim hasta gibi de değilim ki ara ara gün içerisinde yokluyor ve gidiyor. Geçmiş olsun sana da 🥰
hnnl Tombikdonerartikcokpahali sağol kuzum hamile de değişim kocam yok cunku 😃normalde hep hamileyken bulanor ama üşütmeden de olabilir o kadar patiğin yemeğin içinde tarzan gibi gezdiğim için 😃😃😃
Tombikdonerartikcokpahali hnnl hahahah🤣 Allah iyiliğini versin. Ya ne bileyim ben de çok Tarzan gibiyim bu aralar evin içi sıcak diyorum bir yandan kendimi salıyorum salmamak lazimmis😅