Kızlar kızım 19 aylık doğurduğundan beri emzik kullanıyor bu sabah fark ettim ki emziğini ısırmış ve ucu kopmak üzere daha farkına varmadı kızım fırsat bu fırsat aslında bıraktırmak istiyorum emzigine aşırı düşkün sizce nasıl bıraktırabilirim? Emmeye çok çok düşkündü kolay bırakmıştık emzik sayesinde . Nasıl bir yol izlemem konusunda hiçbir fikrim yok 🤷🏻♀️