Merhaba bebeğim bir buçuk aylık sürekli gaz sancısı çekiyor bazen gazını kolay çıkartabiliyoruz zaten kendi kitabı bazense çok uğraşıyoruz ağlama krizlerine giriyor ayrıca tuvaletinde çok zor yapıyor bazen yapamadığında sabahlara kadar ağlıyor. Hem bağırsakların çalıştırır gaza ve kaka yapmasına yardımcı olur diye bize masaj yağı Öner diler ama bunu kendiniz yapın daha iyi olur bence dışarıdan aldığımda güvenemiiyorum içeriği gerçekten iyi mi diye lavanta yağı ve zeytinyağı süt bir geliyormuş sanırım ama bunu belli ölçüde karıştırmak gerekiyormuş ikisini karıştırıp bebeğine masaj yapan ve bundan memnun olan anneler var merak ettim yapan veya memnun kalan varsa ne kadar ölçüde karıştırdığımızı söyleyebilir misiniz