afranurum İlk zamanlarda en az 5 çişli bez ve kilo alımıyla bebegin doydugunu takip ediyorduk ya hanımlar ilerleyen aylarda bez sayısı azalabilir mi? Bilgisi olan var mı? 5 ayligiz biz. Sizin günlük bez sayılarınız nasıl ?
Melek34011 afranurum Bizde dolu dolu 3 bez anca oluyor 6 aylık benim bebeğim bu aylarda bez sayısı çok önemli değil herhalde bebeğin soyup doymadığını tepkisinden de anlayabiliriz artık büyüdüler
Egemeneslihan afranurum 4 e girmek üzereyiz bizde günde 1 kere kakasını yapardi onuda yapamiyor ya sizdede öyle mi
afranurum Egemeneslihan bizimki normalde günde 4 5 kaka yapardı sonra azalttı 1 e düştü şimdi 3 gündür yapmiyor ilk defa😓
Egemeneslihan afranurum aynen ya bizdede durum öyle 2 aylık aşısını vurulduktan sonra değişti 3. Aya yakın vurulduk birde