Bebeğim altı aylık egzaması bir türlü bitmiyor alerjisi varmış yumurta ve kuruyemişe yemiyorum onları. Kortizonlu krem vermişti locoderm diye denedim sonra bırak dedi dr elidel ve bepantol sensiderm kullanıyorum şu an gündüz kontrol altında tuttuğum için sönüyor ama gece kaşıyor göz kapaklarına kadar bulaştı şu an egzaması geçen var mı bu yaş aralığında oldukça hareketlendikleri için kundak da durdurmuyor açıyor artık