keremaliii 45 gün önce Sezeryan oldum ve şuan aşırı derecede regl oldum ama öyle böyle değil normal mi bu durum ya doktora mı gitsem korktum açıkcası :(( aynı durumu yaşayan var mı??
FadiXx keremaliii normal bence canım bende de oldu saat başı değiştiriyorumdum taşıyordu hatta o kadar sık değiştirmeme rağmen
ikiprensannesi_ keremaliii ben kirkliyken 3 kere 3 gün üst üste öyle kanamam oldu acile gittim normal dedi iki kere doktora gittim normal dedi kan ilacı verdi
3cocukluananingunlugu keremaliii benimde öyle oldu ilk kanamam hatta lohusalıktan kalma hasta bezi kullandım rahatladım doğum sonrası bu 3.oluşum ilk günler hala yoğun gelir. Bana da normal demişlerdi. Normal doğum sonrası böyle olmamıştım sanırım sezeryanla alakalı bir durum
Uzayyy İlk reglim benimde çok çok fazlaydı . Normal demişlerdi bana . 2-3 derken azaldı normale döndü
keremaliii Uzayyy bi de sanki erken oldu 45 günde emzirmeyle mi alakalı acaba sizin kaç ay sonra olmuştu ?