Krsln Bebeğimde 2 gündür ara ara ateş oluyor boğazında balgam var gibi. Bu sorunu yaşayıp evde tedavi eden anneler var mı. Acaba doktora gitmeli miyim?
rukiyegarip35 Krsln bebeğin başını aşağıya doğru tutun sırtını pıt pıt yapın balgam agzına gelecektir dil üstünde olur agız bezıyle silin . Geldıgınde anlarsınız ben böyle geçirdim beebgım rahatlikla cıkartıyor