Ya kızlar ben 4-5 gündür griptim ama hep maske taktım çok dikkat ettim ona bulaşmasın diye sadece emzirirken değil evde sürekli maskeyleydim ama dün çıkardım artık çünkü iyileşmiştim ne hapşırık öksürük halsizlik hiçbir şeyim kalmamıştı bu gece bebeğim öksürüyor ama öyle balgamlı gibi değil normal öksürük yapıyor nefesi de normal burnu akmıyor ama korkuyorum acaba hasta mı oldu benden bulaştı da diye alerjik öksürük de olabilirmiş ateşi de yok sizce ?