Merhaba hanımlar.. Nasıl biraktirdigimi size anlatayım,
Ne zamandır bıraktırmaya cesaret etmeye korkuyordum çünkü bebişim çok emiyordu geceleri daha çok yoruyordu beni sabaha kadar emdiği oluyordu. Ve bir anda başladım sabah uyandigindan beri hiç vermedim ucuna bant yapıştırdım, onu gördüğünde çok duygusal yaklaştı konuştum sakince, yanağını yaklaştırıp sarılıyordu onu hissetmeye çalıştı devamlı, sonra hiç istemedi açıp baktiginda yine sarılıyor ama emmek istemiyor artık, bugün 6. Gunumuzdeyiz ve yemeğini daha iyi yiyor daha çok acikiyor uykularimiz da düzene biner oldu. Bırakmak isteyenlere tavsiye ederim hiç korkmayın savaşın kazanın çünkü bizi çok iyi yönetiyorlar 🥴🙈🥰👍