sekerportakalix Doğumdan sonra vajinamın dudak kısmının iç tarafında kan toplanması gibi bir şişlik var bu durumu yaşayan var mı
sekerportakalix laviniia böyle sivilce kadar bende ki içi kan toplamış gibi sizin ki de mi öyleydi acaba
laviniia sekerportakalix evet böyleydi tam olarak, enfeksiyon kapmıştı çok yüksek ihtimalle. Doğrusu ben bunun için hastaneye gitmedim ama geçiyor kendiliğinden. Siz mutlaka temiz tutun ve bu batikondan ya da sarı kantarondan sürün işe yarıyor biiznillah
sekerportakalix laviniia çok teşekkür ederim evet enfeksiyon kaptı. Sanırım akıntım da vardı çok teşekkür ederim ikisinide süreceğim ALLAH razı olsun