eymenim1405 ola bilir geciktire bilif.belkide hamile deyilsinizdr
belki adetiniz duzensiz doktora gorulun bence.arkadasim 2 ay adet olmadi.hamile sandi.hamile deyildi test negativ çikti.usgda tüplerde kist çikti.o uzden adet olaniyormus.hende baya şişti şisman oldu .tedavi aliyor 7 aydir.sizde o var demiyorum sadce diktora gorulun mutlaka.ben olsaydim çoktan gorulurdum mesela