Kızım 8 buçuk aylık. Perşembe günü ateslendi acile götürdüm enfeksiyon geciriyor dişten dolayı ateşi yükseliyor dedi. Atesii varken emiyodu dün de emdi ama bu gün sayiyla 2 kere emdi az bi muzlu yoğurt yedi biraz da mama içti başka da yok. Hasta olduğundan mi diyorum ama bi taraftan da ya memeyi birakirsa diye korkuyorum