Kızım 13 ay 22 günlük. Şu kadarlık önründe ben böyle şey görmedim. Şu saat oldu yırtıyor kendini ağlıyor asla uyumak istemiyor. Uyusa bile yarım saat sonra kalkıyor ağlayarak. 1 haftadır çok zor durumdayız karı koca. Gündüz her şey normal. Yemeği, uykusu… Akşam resmen bambaşka bir çocuk. Ne yapacağımızı şaşırdık. Bu 1 ay daha sürse kafayı yiyecek gibiyiz. Normal mi bu? Ne olur normal ve geçici deyin.