O günlerde yarım saatte bir emziriyordum 3 saat diyolar dr ama onları dinleme zorla uyandırıp emzir sürekli, sarılık çabuk geçsin şekeri düşmesin ilk doğduğunda memeden ayırmazdım sürekli emerdi bazen doktorları dinlemeyeceksin iki günde 200 gr almıştı yavrum başka bi dr aferin çok iyi bakmışsın dedi bi diğeri acıkırsa kendi uyanır demişti onun için emzirin sürekli bol sütünüzde olur herkes sütüm yok diye post açmış