Minaa66 yamantubi benm kizimda oyleydi oyle biyle degil ama kusmasi sonra kizarmaya basladi oyle oyle sut alerjisi oldugunu ogrendik cok aşırı kusuyorsa takip et
Fadime17 Bende Aptamil kullanıyordum hipp i baya övdüler onu aldım aşırı kusturdu evet kızımı. Aptamil de aşırı gaz yapıyor hangi mamayı kullanacağımı şaşırdım cidden biri fikir versin 😣
Aselduru34 Fadime17 evolvia kullanıyorum kızıma çok iyi bir mama kaç tane mama değiştirdim en güzeli bu bı arastirin derim
Arlmtl yamantubi Bizde çok mama değiştirdik hepsini sma confort hiç gaz yapmadı iyi geldi şimdi süt alerjisi var diye mecbur bıraktık bize tek iyi gelen mama olmuştu
simay32 Bende ilk başta Aptamil kullandım çok fazla. Kusuyordu şimdi sma ya geçtik şükür bı sıkıntı yok gazlı bebekler için sma comfort öneriliyor bı bakın isterseniz..
Kubra_1881 EliS_ Bende hem mama hem anne sütü yapıyorum ve mama olarak da Golden goat kullanıyorum fakat benim bebeğim kusmuyor acaba mamasını fazla veriyor olabilir misiniz?
Aselduru34 Fadime17 hayır zaten diğer mamalarda kabızlık sorunu yaşadığım için doktor önerisiyle bu mamayı kullanmaya başladım sindirimi kolaylaştiriyor
kucuktirtil Fadime17 aptamilden bebelac golda geçtim bunu daha çok sevdi çok şükür. Doğru düzgün gazda yapmadı direk çıkarıyor ☺️
kucuktirtil Fadime17 başta çok güzel içiyordu ama sonradan içmeyi biraz reddetti ama Bebelac gold seviyor . Az bişey pıt pıt yapınca hemen ağzından çıkarıyor gazını. Kabızda yapmadı