Oğlum 8 ay 23 günlük geceleri sürekli emerek uyumak istiyor memeyi bıraktıgı an uyanıyor artık emzirmekten göğsüm yara oldu kımıldaman uyumaya çalışmaktan uyuyamıyorum kaç gündür yoruldum artık. Gündüz de zoraki uyuyor koca bir gün toplasan 1 saat ya uyuyor ya uyumuyor. Bu dönemde bu şekilde uyuması böyle yapması normal mi vallahi çıldırıcam sakin kalmaya çalışıyorum ama bünyem dayanmıyor artık siz bu dönemi nasıl atlattınız?