fatosglr35 geçmiş olsun hiç korkma sen sadece doktorunu dinle hangi tedaviyi uyguluyorsa yap başkasını dinleme sakın kafan karışmasın. Anneme de aynısını söylediler. Belki beni dalgaya da alırlar ama benim kardeşim nazara geldi. Eski bir komşumuz vardı kadının nazarı çok tutan birisi. Bebek görmesine geleceğini söyledi ama annem gelmesini hiç istemiyordu. Neyse ne olduysa bu kadın gittikten sonra oldu. Annem hâlâ anlatır. Defalarca çocuğumu yıkadım giydirdim böyle birşeyi hiç görmedim dedi. Daha önceki kardeşime de nazarı oldu ve çoğu kişi tanıyordu yani hepimiz nasıl olduğunu biliyorduk. Karaciğer hastasıydı önce onun tedavisini yapalım dediler bu seferde tortikollisi ilserledi. Şuan yüzünde eğrilik var bariz belli oluyor. İsterseniz özelden resim atabilirim. Diğer hastalığı olmasa belki ilerleme olmazdı ama bu da Rabbimin bir imtihanı.