Merhaba hanımlar, bebeğime ilk doğduğu zamanlarda böyle bir tanı konuldu 3 aylık olduğunda genel cerrah normal olduğunu böyle bir durum olmadığını söyledi. Aklıma takılan şey şu nasıl bir fark oluyor normal bir erkek bebek pipisinden. Benim oğlumun hiç fışkırtarak çiş yaptığına rastlamadım bezini açtığımda. Bu durumun bunla ilgisi var mı ?