Bebegim 4 ay bir haftalık gaz sancıları geçmiyor. Gece sürekli kıvranıyor bazen uyanıyor gazdan dolayı. Nurse Harveys pek işe yaramadı. Relactaz kullandım baya Bi süre o da tam çözüm olmadı. Önerisi olan var mı? Evolvia mama kullanıyoruz bu arada hem de emziriyorum.