Bodoslama emzirmeyi bıraktırmaya giriştim 18 ayı ayın 6 sında bitiyor. Sürekli emen yemeyi Bile göz ardı eden bir bebekti. Dün gece 10 gibi başladım böcek var dedim korktu açıkçası , gittim rujla etrafımı çizdim görünce şaşırdı kapattı. Hiç bu kadar kolay olacağını sanmıyordum dün gece de bu gece de emmeden uyuttum. Emerek uyuyan bir çocuk gece emdiği için birlikte yer de yatıyoruz düşünün o kadar sık uyanır isterdi. Umarım bu gece de dünkü gibi geçer. Gündür huzursuzdu parka yolladım biraz huzursuz ama meme meme diye ağlamıyor uf oldu böcek var dedim yaklaşlaşmıyor.