Merhabalar hanımlar benim 10 aylık bir bebegim var ve doğduğundan beri en ufak öksürüğü bronşite çevriliyor. Hemen evde hava tedavisi ilaçlar veriyoruz. doktorun kontrolü ve bilgisi dahilinde tabi ki . kuru öksürük ardından balgama dönüyor ve geçiyordu.ama bu son seferi bir türlü geçmek bilmiyor. yeniden doktora götüreceğim ama sizlerden de böyle bir durumla karşılaşan oldu mu? neler yaptınız fikir almak istedim