Makatımın biraz ilerisinde sivilce gibi bişey çıktı yani ben sivilce sandım patlattım ama nasıl desem hani mastit olunca kanallar tıkanır elleyince sert şişlik gelir ya öyle birşey geliyor acıyor da . Google dan baktım cerrahi işlem gerekmiş böyle birşey yaşayan oldu mu ? Nerde tuhaf hastalık var beni buluyor ama bunada şükür