Bebeğim 2 yaşına giriyor geceleri sürekli uyanıp emerek uykuya dalıyor bugün farklı sebepten doktor değiştirdik bu doktor direkt keselim gündüz yemesi artar dedi ama nasıl yapcm bilmiyorm bağımlı gibi vermeyince ortalığı inletiyor yavaş yavaş olcak tabi ama koruyorm valla bir yandan yoğun çalışıyorm gece uyuturkn iyice yorucu olck tacrubeli anneler yol gösterir misiniz ne yapıp ne yapmamız lazım 🌺