Merhabalar yoğun bel ağrısından dolayı ( bebeğimi kaldıramaz hale geldiğim için ) kas gevşetici ⅘ tane ilaç içtim ve bu sürede mama verdim. ⅔ gündür bebeğimi emzirmşyırum çokta sütüm yok zaten sütümü sağmadım bu sütte sizde ilaç var mıdır temizlenmesi için sağmam mı lazım bilemedim ne yapmalıyım