zeynepclk geçmiş olsun öncelikle, biz de yenidoğan 5 günlükken yaşadık eynı durumu, 2 kere tekrarladığı için çocuk doktorumuz bizi göz doktoruna yönlendirmişti ve göz yaşı kanal tıkanıklığı olduğu için yoğun çapak geçirdiğini öğrendik şimdi 4 buçuk aylık ve bir gözündeki kanal hala tıkalı, masaj yapıyoruz geçmezse müdahale edilecek 6 aylık olduğunda, size de şimdi çaoağın geçmesi için göz damlası verirler