1 hafta önce burnu akiyordu sonra öksürük başladı burun akıntısı geçti sonra peşpeşe öksürük başladı öğürtü halinde doktora gittik ilac verdi nebilazator e koyup hava veriyoruz günde 6 kez bitanede şurup var öksürük baya baya azaldı ara ara öksürüyor bir iki ama hırıltı duruyor nefes alırken ve bugün ateşi çıktı 😔 yani nedir neyin nesidir bişey demedi doktor şu sebepten diye yapmadığım doğal şey kalmadı
Sarımsak yağ ayağına
Soğan karanfil gece yatarken koyuyorum
Soğan bal içiyorum
Keten tohumu deniyorum balgam için şuan
Ekstra ilaçları kullanıyoruz yok x🤷♀️