Glzr11_1 merhaba, kullandık. Doktoru tavsiye etmişti, jel yerine bunu yazmıştı. Herhangi bir zararı olmamıştı, granül yapıda, diş etlerine masaj yapınca rahatlatıyordu. Tadı da güzel. Diş dönemlerini de rahat atlatmıştı, hızursuzluğunu hatırlamıyorum.