Pinar_onatt Oğlum 6 aylık, doğumdan beri sol göğsümü emmek istemiyor pek.Sütüm de oluyor ikisinde de ama sağ kolumda da daha rahat ediyor.Bazen sağ koluma yatırıp sol göğsümü vererek kandırıyorum:) sağ göğsümde süt de çok oluyor çok büyük, solun süt dolu hali bile sağın boş halinden daha küçük .Umarım düzelir.