27 aylık şuan yeni bıraktık rahatlıkmış gerçekten duygusal olarak çok üzüldüm ama sürekli meme meme diye geziyodu sofrada misafirlikte hatta sokak ortasında bile meme diye ağlıyodu 20 aylıkken denedik olmadı nasip bu zamanaymış ama gerçekten rahatlık geceleri deliksiz uyuyoruz çok şükür