Melkkkk doktorunuza deri altı implantı sormanızı tavsiye ederim, spiral önermemişti benim doktorum, implat kordon bağlamakla aynı gibi en güvenilir yöntem demişti, tabi biraz maliyetli (7500tl) ama 3 seneymis süresi, bir kere taktirp 3 sene kafam rahat edecekse şu ekonomide 7500 öyle pahali gelmedi açıkçası, 3 sene prezervatifle korunma biri zaten o paralar harcanıyor belki daha bile fazlası.